به یاد قدیما دوباره برگشتم

by

قبل از هر چیزی سلام میکنم به تمامی دوستان وردپرسی که در هر شرایطی لطفشون کم نمیشه و ما رو شرمنده میکنن . عرض کنم خدمتتون که یه چند ماهی بود قید اینترنت و وب رو زه بودم وبه ندرت نت مییومدم و اگر هم آن میشدم فقط در حد چک کردن ایمیل ها و کارهایی از این قبیل بود که سری انجام میدادم و یه سر کوچیکم به آنلی سیاوش خدابیامرز میزدم و خارج میشدم، یه مدت هم که میهن بلاگ وبلاگ ما رو فیلتر کرده بود و خیال من رو راحت تا اینکه پسر خاله عزیز وردپرس رو بهم معرفی کرد و زحمت ثبت و کپی کردن یه سری از مطالب قبلی افتاد به گردنش که همین جا ازش تشکر میکنم.
از این به بعد قصد دارم هر چند روز یک بار یه مطلب بدم تا اگه خدا بخواد آنلی سیاوش به دوران اوج خودش باز گرده و از این بی کسی و دربدری در بیاد البته با یاری شما دوستان و خاله پسر خودم که کم کم داره سری تو سرا در میاره و با آقایون میگرده و میره تو صف نون وایی و با خانم های محترم و با شخصیت درگیر میشه و آخر سر دست از پا دراز تر میره ته صف و افسوس میخوره که چرا به جای اینهمه جنگ و دعوا و کتک کاری با خانم ها نمیتونه با اونها بسازه و سازه مخالف نزنه که اینقدر تو فلاکت و دربدری زندگی نکنه.البته ناگفته نمونه این فامیل قشنگ من بیش از 10 سال که پاش رو تو نون‌وایی نزاشته وحتی قیمت نون سنگک که به راحتی روزی 1الی 2 تاش رو میفرسته تو حلقوم مبارکش رو نمیدونه. اگه باورتون نمیشه از خودش بپرسید که همیشهء خدا آنلاین و داره پدر نت رو در میاره ونمیزاره یه لیوان آب خوش از گلوش پایین بره؛ نا گفته نمونه دوستان این اسطوره بندویت 10 گیگ رو در کمتر از 1 ماه به فاک میده و ککش هم نمیگزه ، من موندم این آدم متشخص این همه رو (روی) رو (را) از کجای این بدن در میاره ؟

برچسب‌ها: , , ,

3 پاسخ to “به یاد قدیما دوباره برگشتم”

  1. علی ایرانی Says:

    چی؟ خواب می‌بینم؟ یکی بزنه تو گوشم! (جنبه داشته باش بابا – آرام)
    بالاخره بعد از سال‌ها علی آقا قدم رو تخم چشم وبلاگ‌نویس‌ها گذاشتن و دوباره شروع کردن.
    البته مثل این که تو این مطلبش٬ شسته ما رو گذاشته کنار ولی کاچی بعض هیچی
    البته این حرکت بی‌جواب نخواهد ماند (کامینگ سون)

  2. P30Design » onlysiavash هم به بازار آمد! Says:

    […] آقا منت گذاشتن رو سر ما و دوباره تصمیم گرفتن بنویسن و یه مطلب هم دادند البته این دفعه با وردپرس شروع کردند و ایشون هم […]

  3. کامیار Says:

    به به، عالیست، ما مخلص مریدان سیاوش هم هستیم 😀

پاسخی بگذارید

