مثلث

by

باز هم رضا رشیدپور با یک برنامه‌ی جدید اومده به نام مثلث و مثل این که دوباره اومده تا جنجال تازه‌ ای به پا کنه اما این برنامه با برنامه‌هایی که تا به حال دید کمی فرق می‌کنه و دیگه یه مهمان دعوت نمی‌کنند تا دهنش رو سرویس کنند (پوزش می‌طلبم!) به نوع دیگری در یک برنامه ۶۰ دقیقه‌ای دهان چند نفر رو سرویس می‌کنند (پوزش) نوع برنامه شون هم به این صورته که یک سوالی رو از یکی از اشخاص معروف در رابطه با مثلا کارش و … می‌پرسند و به وسیله تلفن به او فرصت می‌دند تا در ۱۲۰ ثانیه حرف خودش رو بزنه و بعد از اون هم با پیامک رای گیری میکنن که ایهاالناس قبول می‌کنید یا نه اگر رای آورد پشت سر رشید سبز می‌شه اگر نیاورد قرمز می‌شه و اگر متعادل بود نارنجی می‌شه و ما بین این برنامه‌ها هم یه سری حرکات نمایشی از خودشون ول می‌کنند. نکته جالبش هم اینه که اگر ۱۲۰ ثانیه تموم بشه به صورت خودکار صدای طرف قطع می‌شه و می‌خندیم.

اما حالا این مثلث چه ربطی به موزیک داره؟ عرض می‌کنم٬ اگر قسمت اول این برنامه رو دیده باشید که ۹۹٪ ندید – چرا که اون لحظه قرق در تماشای سریال بانو یانگوم بودید – متوجه می‌شدید که چرا این مثلث رو معرفی کردم. یکی از این مهمان‌های تلفنی قسمت اول مثلث یکی از برادران ارشاد بود که رضا رشید پور بهش گفت آخه چرا به این محسن چاووشی مجوز نمی‌دید نامردا؟ (البته عمرا این جوری نگفت ولی همین که گفت خیلی باش حال کردم) و به نامجو٬ که اون آقای نسبتا محترم ابتدا توضیحاتی راجع به قضیه نامجو داد و تا اومد محسن چاوشی رو بگه ۱۲۰ ثانیه اش تموم شد و من هم تا اومدم به این بدبخت بخندم یادم افتاد که ای خاک بر سرت می‌خواست قضیه محسن و بگه و ضد حال خوردم ولی رشید پور گفت که حتما در یک برنامه دیگه راجع به آقا محسن بحث خواهیم کرد در آخر هم اون بنده خدا با ۸۴٪ رای منفی ضایع شد.

در ضمن یکی از ربط های دیگرش هم این بود که با فرزاد فرزین هم گفت و گو کردند. تیتراژ های آغازین و پایانی برنامه مثلث رو هم براتون آماده کردم که امیدوارم استفاده کافی و وافی رو ببرید. (دریافت تیتراژ آغازین / پایانی)

برچسب‌ها: , , , , , ,

3 پاسخ to “مثلث”

  1. وحید Says:

    سلام خیلی برنامه ی خوبی هست فقط نمی دونم چه موقع پخش میشه

  2. مثلث یک شبه | P30Design Says:

    […] اینجا مطلبی راجع به برنامه‌ی نو پای مثلث با اجرای رضا […]

  3. مثلث چند ضلع دارد؟ « Version 17 Says:

    […] ایرانی مطلبی رو درباره برنامه مثلث یکی اینجا و یکی هم اینجا .من که این برنامه یک قسمتی رو ندیدم ولی به گفته علی : […]

بیان دیدگاه